Expandeixi les funcionalitats de OpenKM

Sol·licitud OpenKM Doc

El mòdul de gestió de sol·licituds de documents (Doc Request) permet als usuaris sol·licitar i rebre documents de forma segura i encriptada, fent-lo especialment útil per a institucions financeres, educatives i altres que necessiten comunicar-se de manera segura amb clients externs

Característiques:

  • Creació de carpetes de clients per emmagatzemar els documents sol·licitats i rebuts.
  • Requisit per a la càrrega directa de fitxers en una carpeta, en lloc d'utilitzar servidors de correu electrònic, per garantir la seguretat.
  • Emmagatzematge de documentació consolidada i disponibilitat immediata per a tots els membres del procés.
  • Flexibilitat per dissenyar i gestionar noves interaccions de serveis i ajustar els sistemes de serveis per a una productivitat i qualitat òptimes.

Avantatges:

  • Seguretat i encriptació de documents.
  • Sistema de sol·licitud centralitzada.
  • Registre segur de sol·licituds i documents.
  • Automatització de les sol·licituds de documents.
  • Adaptabilitat i personalització per satisfer les necessitats específiques de l'empresa.
  • Integració amb altres sistemes.

OpenKM es pot integrar amb altres sistemes de gestió de serveis (SQM) i sistemes de gestió de casos, permetent una gestió més eficient i coordinada de sol·licituds i documents.

El mòdul de gestió de sol·licituds OpenKM és una eina eficaç per gestionar i controlar de manera segura i eficient les sol·licituds de documents, fent-lo especialment útil per a empreses que necessiten comunicar-se de manera segura i encriptada amb clients externs.

Contacte

Consultes generals

OpenKM in 5 minutes!